torsdag, december 27, 2007

Boken Part II

Tog mig friheten att läsa nästa bok i samma serie. Den heter då "Flickan som lekte med elden", skriven av Stieg Larsson. Inte lika stort persongalleri att hålla reda på och i och med att första boken lästes relativt nyligen så blir det följdaktligen lätt att känna igen sig i karaktärerna.

Den här tyckte jag var bättre än den första. Mer underhållning och saker som händer i denna. Var den förra en trea så blir det en fyra för den här, osagt hur långt skalan går dock. Börjar snart med den sista boken i serien vilken inhandlades på den lokala boklådan idag.

2 Comments:

At 28/12/07 09:45, Anonymous Anonym said...

Jag tyckte också att "nr 2" var bättre.

Nu väntar trean på mig också. Men det dröjer lite, eftersom jag håller på med annat.

Gott Nytt År!

 
At 28/12/07 13:22, Blogger Dan (gearhead) said...

Önskar detsamma!

 

Skicka en kommentar

<< Home