lördag, oktober 06, 2007

Vem är jag

Sitter o kikar på en del gamla inlägg jag skrivit här. Förundras ibland och funderar på vem som skrivit det där. Jag? Inte en chans. Ändå är det inte fullt så länge sedan en del saker skrivits. Det mesta är givetvis trams och lösa tankebanor som letar sig ner genom tangentbordet men en del är i alla fall på gränsen till halvfyndigt.

Jaja, inget mer med det annat än att ibland funderar man lite över om det är Molgan som jävlas eller om jag är lite lätt schizofren, vid valda tillfällen givetvis.

2 Comments:

At 7/10/07 14:13, Anonymous Anonym said...

Känt fenomen!

Jag känner lite idétorka just nu och brukar titta tillbaka på gamla inlägg.

Det var bättre förr. Jag var bättre förr.

Så om ett år tycker jag väl att den här kommentaren var bättre. Förr.

 
At 7/10/07 15:29, Blogger Dan (gearhead) said...

Precis...men betyder det att det bara blir sämre och sämre? Huvva.

 

Skicka en kommentar

<< Home