torsdag, december 15, 2005

Void

Ja, idag har jag faktiskt inte direkt något vettigt att komma med, om nu någon har misstagit de tidigare inläggen för vettiga vill säga. Så jag har bytt ut ett filmtips mot ett nytt. Något som passar en övervintrande flugfiskare som jag själv. Så, för att få lite fart och fläkt på detta inlägg så tänkte jag citera en underrubrik till en bild skriven av en ytterst humoristisk snubbe vid namn Jan Stenmark. Det sitter nämligen upptejpat bredvid dumburken här på jobbet, för att ge lite inspiration de där dagarna då sysselsättningen ter sig svårfångad och i sin utformning föga överraskande, och lyder som följer

- Mälaren är, trots sin storlek, lätträknad.

Wunderbaum säger jag och lämnar er för denna gång med en nybilsdoft hängande som en blöt filt över luktsinnet.