onsdag, december 07, 2005

Walk

Jag har funderat lite, ovanligt va?, på det val vissa människor gör vad gäller musik under gymbesök med styrketräning som sysselsättning. Jag brukar nämligen frekventera ett sådant ställe och jag tycker att styrketräning är något explosivt och man får verkligen utlopp för allt möjligt under ett pass, jobbigt är det också.

Vem vill under denna fysiska press och koncentration lyssna på smurfhits 4 och absolut äldsta ballads 8? Det övergår mitt förstånd. Meningen är väl att man nästan skall bli lite förbannad eller inspirerad så att man tar i lite mer av bara farten. I och för sig så är volymen på stereon på gymmet jag börjat på nu knappt högre än volymen på en tanke så det gör inte så mycket. Ännu ett onödigt, fullkomligt intetsägande inlägg. Till tonerna av ”Walk”.

2 Comments:

At 9/12/05 12:07, Anonymous Anonym said...

Kan de inte sätta på lite Iron Maiden istället, klassisk hårdrock med långa låtar som gör att du kan pressa bänken några extra gånger?
RS
kulturbloggen.com

 
At 9/12/05 15:17, Blogger Dan (gearhead) said...

Exaktomundo. På spiken med huvudet. Maiden är aldrig fel. Fast iced earth är bättre att träna till, får välan införskaffa ett stycke mp3 spelare......

 

Skicka en kommentar

<< Home