måndag, december 05, 2005

Enkelt

Jag saknar min limpa helt enkelt. Jag hade nämligen en blå cykel när jag var liten med sadel modell limpa. Den var stencool. Kommer tyvärr inte ihåg märket på hojen men blå var den bestämt. Görs det inga limpsadlar idag?

En rolig färgincident hände på Volvo i Luleå när en dam skulle lämna in sin våffla för byte av någon pryl, kommer inte ihåg vilken pryl dock eftersom jag börjar bli gammal och lytt. Det där skrev jag bara för att få skriva lytt, det är inte ofta man får den chansen nämligen. Nåväl, när volvosnubben frågar vilken modell det är på damens Volvo så pekar hon ut genom fönstret och säger med ackuratess ”den röda”. Så enkelt det kan vara ibland.

2 Comments:

At 5/12/05 09:33, Anonymous Anonym said...

Så enkelt ska det vara!

 
At 5/12/05 09:50, Blogger Dan (gearhead) said...

Går det att beställa "pluppar" över disk så går det där nog också bra.... :)

 

Skicka en kommentar

<< Home