torsdag, augusti 31, 2006

Jag, Michael J och Mr Woods

Är det tragiskt? Högsta graden av ensamhet? En cool sak att ha varit med om? Jag velar. Jag syftar på den gången jag satt och såg en film totalt ensam på en biograf i storbyn, numera nedlagd (jag undrar varför?).

Filmen var The Hard Way. Jag undrar också varför maskinisten/kassasnubben körde filmen alls egentligen....men där satt i alla fall jag omringad av ca 250 tomma stolar, Michael J och Mr Woods. Vad jag kan påminna mig så brydde jag mig nog inte speciellt mycket då, mer nu tror jag.

2 Comments:

At 1/9/06 00:06, Anonymous Anonym said...

Jag såg Living In Oblivion på samma sätt. Det var som en lugn hemmakväll fast med en knapp kilometer till kylskåpet.

 
At 1/9/06 07:06, Blogger Dan (gearhead) said...

....inför kylskåp på biograferna nu. /Biografpartiet

 

Skicka en kommentar

<< Home