onsdag, mars 29, 2006

Nada

Har i princip ingenting att komma med och upplever en slags bloggtorka eller vad man nu kan kalla det för. Jag är nog inte den som kan skriva om vad jag åt till frukost, vilka kläder jag hade på lunch, vilken middag jag åt eller hur jag tog mig från a till b utan det lämnar jag åt de som finner det intressant.

Jag antar att jag inte är den enda som finner grabbarna grus i Little Britain ytterst underhållande och i brist på något att skriva om så får jag bidra till ett och annat leende med följande underbara klipp:
Computer says no

4 Comments:

At 29/3/06 15:46, Blogger Det Mörka Hotet said...

Va' sjutton: det är väl inget som säger att du måste skriva lika tråkigt som vi andra?

Nej, fortsätt och skriv om det DU finner givande så skall du se att vi läser och kommenterar dina underfundiga tankar!

 
At 29/3/06 16:01, Blogger Dan (gearhead) said...

Visst visst, jag måste bara hitta något att skriva om...därav inlägget...

 
At 29/3/06 17:23, Anonymous Anonym said...

Jag lider (?) av samma sak och övervägde en stund att skriva om vad jag åt till lunch och vad som hände då. Man är väl en slav under det mesta. Men ja ä ente bitter för jag hittade första säsongen av Little Britain för 99 pengar för några veckor sen. Pust, nu slapp jag skriva om det kapet i min egen blogg :)

 
At 30/3/06 07:29, Blogger Dan (gearhead) said...

bittie...no bittie later...bittie now..

 

Skicka en kommentar

<< Home