tisdag, mars 21, 2006

Ministrip

Jag har faktiskt inte tänkt på i hur många dagstidningar detta fenomen uppenbarar sig men jag vet att det i alla fall gäller dagstidningen här i byn. Vem är det som följer fantomen i den lokala dagstidningen? Det postas ju bara tre-fyra rutor åt gången, det borde betyda att ett avsnitt tar i genomsnitt 106 år att publicera.

Har heller aldrig lyckats märka när en ny historia tar sin början utan det känns hela tiden som om de är mitt upp i något som ingen riktigt vet hur det började och aldrig kommer att bry sig hur det slutar för den delen heller. Någon som har följt med en hel historia med 3-4 rutor per dag? Vems briljanta idé kan det ha varit att fylla ut seriestrippen med fantomen? Den som kläckte ur sig ”Jag vet hur vi gör”.

1 Comments:

At 24/3/06 15:21, Blogger Det Mörka Hotet said...

Ha! Ha! Ha! Jag vill också ha det du tar!!!

 

Skicka en kommentar

<< Home