fredag, mars 17, 2006

Dagens i-landsproblem

Jahapp, vad händer. Jo, här sitter jag i min lugna ro och har precis införskaffat mig en daim. Snålvattnet rinner och min "sweet tooth" kräver sitt offer. Öppnar den och finner till min stora förtret att någon bemödat sig med att skapa små sprickor i princip överallt vilket får resultatet att vid minsta beröring så går "my precious" daim i 143 bitar. Aaaaarrrrrggggghhhhhhh! Jag vill inte ha färdigbruten daim. Inte nu och inte någon annan gång heller. Ringer Sverker.

6 Comments:

At 17/3/06 12:14, Anonymous Anonym said...

Nova är en väldigt vacker bil och om jag inte var stockholmsmacho (kan inte ett skvatt om bilmotorer) så skulle jag lätt köra en.

 
At 17/3/06 13:04, Blogger Dan (gearhead) said...

iofs är jag rätt övertygad om att det finns rätt många som inte vet ett skvatt om bilmotorer som kör nova...finns alltid någon annan som vet...och har hört att en del av dessa också bor i sthlm...

 
At 27/3/06 16:10, Blogger Studiomannen said...

Å andra sidan är det rätt stor skillnad på en Opel Kadett som visas på bilden och en Cheva Nova!

Jag kan tänka mig en Nova -69 med 396:a. Sa jag att jag gillar muskelbilar?

 
At 28/3/06 13:42, Blogger Dan (gearhead) said...

argastes kommentar handlar om en kommentar jag la om en nova på argastes blogg...för att klargöra.... muskelbilar is the shit...eller nåt.. :)

 
At 8/10/06 11:59, Anonymous Anonym said...

När domedagen kommer ska djävulen rosta alla som inte ägt muskelbilar

 
At 9/10/06 07:12, Blogger Dan (gearhead) said...

mycket rostande blir det...

 

Skicka en kommentar

<< Home