måndag, november 14, 2005

Preskriberat

Hur länge är egentligen preskriptionstiden innan folk slutar stirra på en bakom ratten när man stannat vid ett övergångsställe innan personen/personerna i fråga törs gå over vägen? 1 sekund? 3 sekunder, eller kanske 43 minuter!!!!!! Gå då för fan. Jag vill också komma hem idag.

Ett diaboliskt tilltag som skall användas med försiktighet är att lägga i friläge och när människan/människorna är halvvägs så varva upp motorn till 5760 varv/min och njut av de reaktioner som blixtsnabbt rör sig genom den förskräckta flocken. Påminner faktiskt om när krokodilen anfaller vattenflaskan i ”Crocodile Dundee”. Ja, förutom kläderna då, och dialekten.

3 Comments:

At 14/11/05 14:19, Anonymous Anonym said...

Hehe - skulle vilja åka med dig, nån gång.

 
At 14/11/05 14:29, Blogger Dan (gearhead) said...

Blev utsatt för detta diaboliska förfarande vid övergångsstället utanför posten i Lule...Polaren min flög säkert en halvmeter upp i luften, slö som jag är så reagerade jag inte...Så detta förfarande är snott rakt av, av djupt onda Lulebor :) Kommer inte ihåg vad de körde för bil dock....

 
At 15/11/05 16:47, Blogger tomasrj said...

Man bör nog kolla blodtrycket hos personen ifråga INNAN man prövar dylika tilltag. Fast det låter busigt roligt...;-)

 

Skicka en kommentar

<< Home