torsdag, januari 26, 2006

Kryddburk

Varför sitter jag egentligen och funderar ut saker som dessa:

A long kiss goodnight – A swift kiss on the arse
Die Hard – Live soft
Brokeback mountain – Straight spine hill
Home alone – Gone with several others not necessarily friends
Gone with the wind – Home with a breeze
The Abyss – The Bump
Terror on elm street – Friendship on every street
You’ve got mail – They have a life
As good as it gets – It is as bad
Gone in 60 seconds – Here for more than a minute

Och sådär fortsätter det, i all evighet. Det är visst tillåtet att börja en mening med och nuförtiden så jag tänkte att jag skulle pröva. För att besvara den ursprungliga frågan så har jag tyvärr inget bra svar. Det bara blir såhär lite då och då. Min nästa tanke kan innebära att jag sorterar påkomna kryddburkar efter periodiska systemet.

3 Comments:

At 26/1/06 15:26, Blogger Svala said...

Det finns minst en tjej som sitter och ler stort just nu pð Island! Tack :D

 
At 26/1/06 15:37, Anonymous Anonym said...

Ja, vad ska man säga.

Och, t.ex.!

 
At 26/1/06 15:58, Blogger Dan (gearhead) said...

svala: vad gör man inte för att glädja islänningar.. :)

bert: Ja du, det är inte lätt ibland...

 

Skicka en kommentar

<< Home