fredag, februari 10, 2006

Dogbreath

Vist ser det inte direkt spontant ut när den del artister, främst musiker då, på ett redigerat sätt försöker röra sig på de mest knepiga sätt under sina framföranden i hopp om att det skall verka spontant. Det måste bara försökas strutta omkring som ingen annan struttat omkring förut för att verka originell. De som då gör detta med ett högt medvetande om att de gör just detta ser extra fjantiga ut och ett råd till dessa individer skulle kunna vara att stå still istället så tar säkert några fler er på allvar.

Hur kan en människa lukta fiskmat? Jag vet att denne inte äter fiskmat eller innehar ett akvarium eller matar grannens fiskar men ändå sprider denna märkliga odör kring sin egen person. Jag har funderat över möjligheten att helt enkelt fråga personen i fråga men har helt enkelt nöjt mig med ett konstaterande att så är fallet hittills. Det kanske finns någon konservburksmat modell gratis som luktar som akvariefiskmat, vad vet jag.

För att till sist återknyta till titeln på detta inlägg så kan jag inte låta bli att tipsa om ett lokalt band som lirar lite bluesig funkpunk. Dogbreath. Mysigt passande luktande namn. Detta namn gör för övrigt att jag nu med stolthet kan droppa engelska meningar i stil med:

- You were in a catfight last night, huh. Well, I listened to Dogbreath.

Trevlig helg på eder alla.

2 Comments:

At 10/2/06 11:14, Anonymous Anonym said...

Wöhö! Å snyggaste bil-bilden var det också när du skrev om oss! Om jag startat ett country band ska det heta Horsemouth såklart!
Tackar! Porklash pEr

 
At 10/2/06 11:29, Blogger Dan (gearhead) said...

Hehe..kanon.
Bring the biograf down!

 

Skicka en kommentar

<< Home