torsdag, februari 09, 2006

Singelhealing

Tänkte lite lätt på att de flesta tandläkare är sadister på mer än det mest uppenbara sättet att de använder borrarna de har tillgängliga för att få ut djupt själsliga aggressioner med. Det andra sättet är givetvis att de fortfarande envisas med att ställa frågor när patienten har halva käften fylld med metalldelar, tandläkartamponger och avloppssutsugar. Det kanske går att acceptera vissa ja och nej frågor i stil med ”gör det ont” men när det frågas flervalsfrågor och retoriska sådana så är måttet fyllt med råg.Varifrån får de all den ondskan?

Har även märkt att det finns folk som healar med hjälp av olika stenar och förbättrar din aura med hjälp av att tänja lite på begreppet verklighet. Jag skulle vilja se dessa healare heala något fysiskt så att det faktiskt går att se ett resultat istället för att påstå att spänningshuvudverk beror på att din egen personliga aura har hamnat på sned och behöver sättas i riktbänken som består av 4 små magiska stenar gjorda på slamprodukter från något glasbruk, eller nåt. Tippar att ett skärsår kommer att ta rätt länge att heala om än med hjälp av ett helt lass singel storlek 8-12 på magen.

4 Comments:

At 9/2/06 11:19, Blogger Dan (gearhead) said...

klart jag är :)

 
At 9/2/06 13:58, Anonymous Anonym said...

Den mannen är som ett vandrande citat :)

 
At 9/2/06 14:04, Blogger Dan (gearhead) said...

andros: jepp...han är helt enkelt bäst.

 
At 10/2/06 01:22, Anonymous Anonym said...

Jag skulle gärna låta någon räta till min aura om det ledde till att min huvudvärk försvann. :)

 

Skicka en kommentar

<< Home