torsdag, februari 23, 2006

Kaffelogik


Jag hatar att allt kaffe sätter sig runt midjan.
Eller som hockeyhejarklacken skulle sagt:

-Hata hata ka-aa-ffe!

Det här inlägget var mest för att lägga in en bild på en cool truck. Så om inte de tidigare två styckena faller någon i smaken så är det inte så mycket jag kan göra åt det än att beklaga och hoppas på att funderingarna om ingenting blir bättre eftersom eller så kan ni helt enkelt förkovra er i truckbilden så länge. Nu tar det säkert inte mer än ett par millisekunder men ändå. Jag menar det finns andra förkovringar som är sämre. Den här sista meningen är enbart skapad för att få skriva ordet förkovrad en sista gång. Så, nu är jag färdig.

4 Comments:

At 23/2/06 13:03, Blogger Dan (gearhead) said...

skrämmande....!

 
At 23/2/06 13:03, Anonymous Anonym said...

Kaffe är en extremt potent midjeförstorare. Jag var tvungen att ligga ner när jag knäppte mina gamla nytvättade jeans ... och jag dricker inte ens kaffe!!

 
At 23/2/06 13:04, Blogger Dan (gearhead) said...

hur hamnade min kommentar innan /m:s....skrev den efter..hmmm.. timewarp.

 
At 23/2/06 13:14, Anonymous Anonym said...

Sa jag inte att kaffe var extremt potent? :)

 

Skicka en kommentar

<< Home